Savaş mı dediniz?
Savaş dehşetengiz bir gerçeklik barındırıyor. Bu korkunç gerçekliğin karşısında seyircileşmek tuhaf ve anlaşılmaz duruyor. Maalesef her olayın bir seyir nesnesi olduğu ve herkesin de bir seyirciye dönüştüğü zamanlardan geçiyoruz. Haber kanalları müzik eşliğinde devletlerin şiddet gösterilerini ekrana taşıyor. Ellerinde çubuk bulunan adamlar alelade birşeyden bahseder gibi taktik ve stratejilerden bahsediyorlar. Şiddeti içselleştiriyor ve sıradanlaştırıyoruz. İnsan ölümleri birer rakama, şiddetin yıkımı da birer görüntüye indirgeniyor. Savaşın yarattığı acılar ve kayıplar ise görmezden geliniyor. Halbuki her savaşın ardında bir dram vardır. Her savaşın ardında insan ruhunun en karanlık tarafları vardır.